nedjelja, 13. rujna 2015.

4.

  
Moja dva tjedna u gradu koji ispunjava snove? (1 dio.)



Još negdje u proljeće proradio je moj nemirni duh  i stalno me tjerao da napravim korak naprijed i da obogatim svoj život nekim novim iskustvom i znanjem. Putovanja mi najbolje pune baterije, a otac je rekao: "Ili dođi kod mene na godišnji ili se odi školovati tamo gdje misliš da ti je mjesto. Ako želiš raditi u modi, moraš otići na pravo mjesto". I tako sam zatvorila ili bolje rečeno otvorila krug i odluka je pala na London. Upisala sam ljetnu školu na prestižnom modnom fakultetu u Londonu, zbukirala sobu na dva tjedna i vješto se spakirala u jedan kofer. Nisam nikada putovala sama, pa mi je istovremeno to bio veliki izazov, ali sam bila potpuno smirena i slobodna u planiranju. Naoružala sam se dobrim raspoloženjem, nabacila veliki osmjeh na lice i krenula u novu avanturu.

Aerodrom Rijeka 

Smjestila sam na Aldgate Eastu, u istočnom Londonu u neposrednoj blizini jednog od trenutno najpopularnijeg kvarta - Shoreditcha. Stan se nalazio u relativno ugodnom i mirnom okruženju, blizu podzemne stanice, a  djelila sam ga s  dvije cimerice koje nisam nikada vidjela i jednim cimerom koji je ujedno i stanodavac. Super otkačeni Irac s kojim sam svaki dan razgovarala o svjetskim problemima, aktualnim vijestima i malo o biznisu. Za cimericu br.1 koja se zove Mala samo me e upozorio da se svako jutro tušira skoro sat vremena pa da vodim računa o tome. Stvari su mi  postale jasnije nakon što sam u kupaoni našla 15-ak bočica otvorenih šampona. Ili nisu? O cimerici br. 2 nisam saznala ništa.


                                   Gospođa čiji outfit paše uz kante za smeće                                                                                          Kvart

Subota 18. srpnja - uvijek sam nervozna prije puta, a ovaj put to nije bio slučaj. Drmnula sam Pelinkovac prije leta i zaklopila oči. Letjela sam praktički iz kuće, s dobrim starim Nesquickom dok su se oko mene gužvali partijaneri koji su boravili na našoj obali. Sve je išlo po planu, i uskoro sam tražila zgradu s ružičastim balkonima gdje je bio i moj stan. Moram napomenuti da je upravo u ovom dijelu grada 80-ih godina ordinirao Jack the Ripper, da ne biste mislili da bi ja u neki bezvezni kvart. Večer je bila rezervirana za susret s prijateljicom koja živi u Londonu pa smo zajedno istraživale zanimljiva mjesta u Shoreditchu koji je prepun barova i restorana, kioska s hranom, i pop up objekata koji su izuzetno atraktivni ljeti. Svakako bi izdvojila BOXPARK u kojem možeš birati hranu koju god poželiš, ali možeš i šopingirati. Subota navečer bez rezervacije je dosta zaguljena stvar, ali mi smo se uspjele smjestiti u Dinerami, mjesto za koje se predviđalo da će postati It za ljeto, ali je već sljedeće jutro buknuo požar i odnio dobar dio zabave. Večerale smo odličnu Fundi pizzu i pili vrlo prosječno pivo. 

                                           No photo, please!                                                                            "Ulaz" u Shoreditch

Nedjelja 19. srpnja - kao prava štreberica i još k tome sama u gradu, moram uvijek znati gdje sam i gdje idem. Stvar se mijenja kada sam u društvu, jer onda me uopće nije briga. Odvezla sam se do Holborna, provjerila gdje mi je fakultet i svratila na jednu malu tržnicu Rosewood London s domaćim proizvodima iz eko uzgoja, koja je otvorena samo nedjeljom. Naišla sam i na štand s genijalnim nakitom koji dizajnira Michelle Lowe, razmijenila riječ ili dvije i krenula dalje. Čak i ptice na grani znaju da je Portobello Market jedan od najpoznatijih i najživljih u Londonu vikendom pa smo K i ja tamo provele nedjeljno poslijepodne na brunchu u restoranu Electric Diner u kojem se ujedno nalazi i jedno od najstarijih kino dvorana. Totalno zanimljiv koncept, odlična svježa hrana i veliki izbor piva, a ja moram isprobati svaku pa sam pala na Camden Gentleman’ Wit s limunom i bergamotom. U blizini restorana je super vintage dućan One of a kind koji prodaje staru dizajnersku odjeću i obuću pa smo se prisjetile nekih prastarih kolekcija i razgledale ponudu. Ostatak dana bauljale smo kroz Hyde Park, vrijeme je bilo savršeno za ugodnu šetnju i sladoled iz kamiončića. K me je prošetala kroz South Kensington i ispričala mi ljubavnu priču Victorie & Alberta <3 Dogovorile smo sljedeći susret u njihovom muzeju. 


                                          Veseli brunch                                                                                                             I još veselija ja

                                                  Kimba <3                                                                           Super mekani ljubavni sladoled 

  
Ponedjeljak 20. srpnja - ako se zaljubiš u jutarnju londonsku gužvu, onda znaš da moraš mijenjati stvari u životu. Prvi dan škole protekao je u upoznavanju ekipice, a moje društvo idućih dva tjedna bilo je 16 žena iz različitih dijelova svijeta. Kako si par uvijek para nađe ja sam odmah kliknula s Indijkom A i vrlo brzo smo našle zajednički jezik. Ostatak dana provela sam na Regent Streetu i posjetila prvi Burrbery Cafѐ Thomas koji se nalazi u postojećem dućanu. Tamo možete popiti kavu ili čaj, ili pak maznuti jastoga. Mene osobno nije pretjerano dojmio interijer pa se nisam zadržavala, ali eto, neka se zna da i Burrbery ima svoj kutak za fensi druženje. 


                                             Ulaz u UAL                                                                                                          Čekanje vlaka 


                                    Burberry CafѐThomas                                                                                                           Selfridges <3 


Utorak 21. srpnja - neću pisati o vremenu provedenom u školi, jer nema smisla prepričavati sadržaj, samo ću reći da je bilo dosta intenzivno i  vrlo interaktivno tako da nisam niti primijetila da sjedim 6 sati za stolom. Mini prezentacije, svakodnevni zadaci i obaveze zaokružile su teorijski i praktični dio baš kako treba. Utorak je bio rezerviran za posjetu Serpentine Galleries gdje smo A i ja posjetila dvije izložbe i jedan paviljon koji je specijalno istaliran za filmske, umjetničke i muzičke večeri u parku. Izgleda savršeno psihodelično, pogotov noću. Osim toga, posjetile smo najbizarniju izložbu u mojem životu umjetnika Duane Hansona. Fotografije će bolje opisati situaciju. Točka. Okrijepile smo se libanonskim pivom i rastale, a ja sam produžila u Tony & Guy jer je K išla na makeover gdje joj je presladak dvadesetogodišnji Talijančić otkinuo pola kose. Logično, završile smo na alkoholnom predahu, ovaj puta izbor je pao na Hop Fiction Pale Ale koji mi je preporučio ogroman barmen istovremeno urlajući: "I like your shirt, maaaam". K je u šoku (zbog otete kose) ispijala vino, a ja sam planirala budućnost. A svi znamo kako to ide. 


                                         Serpentine Pavilion                                                                                            Ljepota hyde Parka

                                  Ljepota Hyde Parka vol.2                                                                                           Komad s izložbe 

                                               Ljepotica i zvijer :)                                                                                                                        Pivo 


Srijeda 22. srpnja - o vremenu u Londonu se ne isplati pričati, ali meni je baš pasalo. Jedva sam dočekala da pobjegnem s tridesetke i ohladim si dušu. Jednom pokisneš, jednom se smrzneš i onda se navikneš. Izađeš s punom opremom i izgoriš, i obrnuto. Klima ovdje je baš kao i grad. Nepredvidiva na svakom ćošku. U srijedu sam imala dejt s našim zgodnim Dinom na Camdenu. Camden treba obići zbog njegovog bunta i šarenila, ali i dobre klope i jeftinih dućana s odjećom. Osjeti se divlji duh, svirka i ples na svakom koraku i totalno opuštena atmosfera. Svratili smo u Urban Outfitters i Rokit. Ako se ne varam Rokit je lanac dućana s vintage odjećom koja je vrlo pristupačna. Uvijek me na putovanjima inspirira duh grada i ulične mode pa često izmišljam kako osvježiti stil i dati mu neki novi touch, sasvim spontano. U tu priču sam ubacila tanku vojničku jaknu za 9 funti. A da ne bi sve išlo glatko, uspjela sam izgubiti tjedni Oyster card, (Dino kaže da mi ga je možda netko i ukrao iz džepa?!) i zaključila sam da u supermarketu ne možeš kupiti jedno pivo. Isto tako nisam napravila niti jednu fotku pa ide jedna random londonska. 


                                                                                                                    Liecester Square 


Četvrtak 23. srpnja - dani brzo prolaze svugdje, a ovdje još brže. Rastrgan između želja i obaveza vješto ili uopće ne balansiraš. Kreneš jednim putem, otkriješ sto novih. Odlučio si biti doma do 20, ali si nekako došao u 24. Hm. Četvrtak je bio rezerviran za Covent Garden s curama, ali sam ih uspjela izgubiti već u prvom dućanu. Ili one mene. Tako da sam nastavila sama i produžila na sladoled i razgledavanje rukotvorina na Apple marketu. Od mojeg zadnjeg posjeta zatvorili su se, ali i otvorili neki novi dućani u ovom djelu. Ostala sam kratka za Opening Ceremony, ali sam uživala u Melissi, novoj galeriji najmirisnijih cipela na svijetu. Osim kupovine cipela, tamo možete sjesti i čitati modna štiva ili pogledati kratku predstavu u podrumu. Nemam pojma zašto još uvijek ne posjedujem niti jedan par ovih mirišljavica. 


                                                         Melissa 

Petak 24. srpnja - bio zaposlen ili ne, petak je petak. Nastupa laganiji tempo i kuju se planovi za vikend. Mi smo nakon škole zapele u lokalnoj pivnici jer je pljuštala kiša, pa smo planove odložile za drugi dan i odlučile se opustiti. Dobro raspoložene prošetale smo se do Chinatowna i uvalile u prvi restoran koji nam je izgledao pristojno. Muke po naručivanju klope su počele u onom trenutku kad sam ja dobila svoje jelo koje je Indijka ocijenila s brojem 9 na ljutoj ljestvici. A ako Indijka kaže da je nešto ljuto od 9/10 onda ću samo nadodati da ću taj obrok pamtiti zauvijek.


                                           Kišni petak                                                                                                                  Mmmmmm...

Subota 25. srpnja - iako sam vrlo društvena i volim biti okružena ljudima, jednako toliko volim vrijeme provoditi sama sa sobom. Ali, ne predugo. Subotu sam iskoristila za posjetu Borough Marketu, predivnoj tržnici gdje možete pronaći iskonske britanske i internacionalne domaće proizvode. Hrvatske također <3. Idealno mjesto za doručak ili ručak, sve izgleda tako gustiozno (mislim da ovo nije riječ) da je teško odlučiti što probati. Od silnog biranja uzela sam muffin od jabuke. A on je u ovoj priči zbog toga što mi je zadao glavobolje. Zaustavila sam se na štandu s francuskim vinima i htjela degustirati nešto, a trgovac me fino pogledao i upitao što mi je to na nosu i gdje sam to nabavila. Jedan pogled u ogledalo, a nos pun šećera u prahu. Divno! Nemam pojma kakvo je bilo vino, zbrisala sam u sekundi, a popodne provela na Spitalfields Marketu koji je rezerviran za mlade dizajnere i umjetnike. Obavezno posjetiti taj dio grada, ima odličnih muških dućana okolo, a u blizini se nalazi najpoznatiji fish&chips restorančić Poppies. Mljac. Večer sam provela s curama u istom kvartu na koktelima i izgubila se hodajući do doma. Bilo je i vrijeme. 


                                       Tower Bridge                                                                                           Mimikrija 


                                               THE muffin                                                                                                                          <3

Nedjelja 26. srpnja - nedjelja je dan kada promet ne funkcionira kao i radnim danima. Što nije nikakav problem ako ne kasniš. Eh, tog popodneva stvorila sam se pokisla na Nothing Hillu i otišla na ručak s K. Plan je bio da kuhamo kod nje, ali smo se u sekundi dogovorile da je najbolji hamburger u gradu nešto što se u životu ne propušta pa me povela u Gourmet Burger Kitchen. Možda izgleda kao da sam stalno jela u Londonu?  I jesam. 
"Savage Beauty" je još jedna stvar koja se nikako ne propušta ako imate priliku da ju posjetite. Retrospektiva Alexandera McQueena koja je pomela sve rekorde i postala najposjećenija izložba ikad u povijesti Victoria & Albert muzeja. Kratka, ali iscrpna i vješto posložena kroz njegovo stvaralaštvo, nije nam ostavila puno riječi. Gomila uzdaha, ali i emocija. Zvuči pretenciozno, ali zaista nije. McQueen je bio veliki čarobnjak i vizionar koji je kroz svoj rad provukao sve moguće elemente. Putovanje koje je trajalo od njegovih korijena, preko netaknute prirode pa sve do robotizacije. U jednom trenutku imala sam osjećaj da je napravio baš sve, i njegov odlazak kao da je imao smisla. 


Nedjeljni chill                                                                                                         Zabranjeno fotkanje




Nema komentara :

Objavi komentar

Instagram